Dostawa GRATIS InPost od 299 zł i DPD od 499 zł!

Odstąpienie od umowy

Odstąpienie od umowy

1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Produkty w indywidualnym rozmiarze lub przycinane na konkretną długość nie podlegają zwrotowi ani wymianie (np. fototapety w indywidualnym rozmiarze, tapety obiektowe Vinylpex).

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez klienta weszła w posiadanie rzeczy.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient ma obowiązek poinformować sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną) na adres Mieszka I 81 Szczecin 71-011 lub email: sklep@ubierzsciany.pl lub dodając zwrot poprzez panel klienta (link do kreatora zwrotów znajdziesz w mailu z informacją o wysyłce towaru lub w podziękowaniu za zakupy).

4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

5. Zwrotowi nie podlegają produkty, które zostały dopasowane specjalnie dla kleinta, na przykłąd fototapeta na konkretny wymiar.

Skutki odstąpienia od umowy

5. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy płatności za towar, niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.

6. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Towar należy odesłać lub przekazać na adres Mieszka I 81 Szczecin 71-011, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o odstąpieniu od umowy.

8. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

9. Formularz odstąpienia od umowy można pobrać klikając TUTAJ.

Uwaga!

Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy będzie nieuszkodzony.

Przejdź do kreatora zwrotów




Wymiana towaru

1. Klient ma prawo wymienić towar w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin do wymiany produktów wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez klienta weszła w posiadanie rzeczy.

3. Aby skorzystać z wymiany, klient ma obowiązek poinformować sklep o swojej decyzji o wymianie poprzez oświadczenie email: sklep@ubierzsciany.pl lub dodając zwrot poprzez panel klienta (link do kreatora zwrotów znajdziesz w mailu z informacją o wysyłce towaru lub w podziękowaniu za zakupy).

4. Aby zachować termin do wymiany, wystarczy wysłać informację dotyczącą odstąpienia od umowy przed upływem terminu 14 dni.

5. Zwrotowi nie podlegają produkty, które zostały dopasowane specjalnie dla kleinta, na przykłąd fototapeta na konkretny wymiar.

Skutki wymiany

5. W przypadku wymiany zwracamy płatności za towar, niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez klienta w pierwotnej transakcji.

6. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Towar należy odesłać lub przekazać na adres Mieszka I 81 Szczecin 71-011, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o odstąpieniu od umowy.

8. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

9. Formularz wymiany można pobrać klikając TUTAJ.

Uwaga!

Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy będzie nieuszkodzony.




Reklamacja towaru

1. Klient może złożyć reklamacje:
- na piśmie na adres: Prem, Mieszka I 81, 71-011, Szczecin.
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ubierzsciany.pl.
- lub przy użyciu formularza kontaktowego, który jest do pobrania TUTAJ

2. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy przesłać:
- powód reklamcji,
- preferowaną formę rozwiązania (wymiana/zwrot/upust),
- załączyć zdjęcia wady.

3. W przypadku reklamacji TAPET niezbędne jest załącznie etykiety. Jest to wymóg producenta. Producent oraz sklep nie zwracają kosztów położenia tapety czy fototapety na ścianie.

4. W przypadku reklamacji TRANSPORTU niezbędne jest sporządzenie w dniu odebrania przesyłki protokołu szkody papierowego z kurierem lub elektronicznego - protokół DPD, protokół InPost, następnie skorzystaj z naszego kreatora do składania reklamacji (w przypadku zamówień bez rejestracji konta należy skorzystać z opcji przypomnij hasło, konto utworzy się automatycznie). Kreator pomoże Ci łatwo opisać usterkę i dodać zdjęcia uszkodzonego towaru i jego etykiety.

5. O ile uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, klient zobowiązany jest na nasz koszt dostarczyć wadliwy towar pod wskazany przez nas adres pocztowy. Jeżeli ze względu na rodzaj towaru lub sposób jego zamontowania, dostarczenie towaru byłoby nadmiernie utrudnione, klient zobowiązany jest udostępnić go nam w miejscu, w którym się on znajduje. Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

6. Sklep UbierzŚciany.pl nie jest producentem towarów i na sprzedawane produkty nie udziela dodatkowej gwarancji. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może również zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

7. Formularz reklamacyjny można pobrać klikając TUTAJ.

Przejdź do kreatora reklamacji

pixel